
دیروز 20 اردیبهشت تولدم بود رفتم یونو گرافی خداروشکر همه چیز نرمال بود ولی یه پیلکتازی خفیف در کلیه جنین دیده شده میگن چیزی نیست و با بزرگ شدن جنین خود ب خود شاید رفع بشه شایدم نشهخیلی استرس دارم خدایا یا حضرت ابالفضل خودت مواظب پســــــــــــــرم باش ...
ادامه مطلب