قشنگترن هدیه خدا

متن مرتبط با «تولد داداشم» در سایت قشنگترن هدیه خدا نوشته شده است

تولد-هدیه

  • نیلوبلاگ

    دیروز 20 اردیبهشت تولدم بود رفتم یونو گرافی خداروشکر همه چیز نرمال بود ولی یه پیلکتازی خفیف در کلیه جنین دیده شده میگن چیزی نیست و با بزرگ شدن جنین خود ب خود شاید رفع بشه شایدم نشهخیلی استرس دارم خدایا یا حضرت ابالفضل خودت مواظب پســــــــــــــرم باش ...

    ادامه مطلب
  • تولد داداشم

  • نیلوبلاگ

    ابولفضل نمیدونم با چ راه ارتباطی تولدتو تبریک بگم وقتی نظردهی رو بستی اما اگ بهم سر بزنی میبینی همیشه چک میکنم وبتو در سکوت چون کامنت دونیت بستس...

    ادامه مطلب