هم گفت باشگا نمیره
هم گفت خیلی دوسم داره
و هرکاری بگم میکنه
خداجون بخاطر همه ی این وقتا ک نتونستم آدم خوبی باشم منو ببخش
این امتحان خداست
شایدم تاوان گناهام!
هرچی هست با جونو دل قبولش دارم
شکر
قشنگترن هدیه خدا...
ما را در سایت قشنگترن هدیه خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124